fredag 31 december 2010

Bröllop - I do-stämplar från TGF





Äntligen får vi se ett härligt bröllopspar från the Greeting Farm. Här är det Anya och Ian som står och poserar.

Om jag hade använt båda stämplarna i fullstorlek på ett kort, hade jag inte haft så mycket plats kvar för annat. Därför valde jag att göra det hela till en liten tavla istället.
Wellpappen i bakgrunden tycker jag gör sig alldeles ypperligt.

Det är också kul att använda sig av rosor igen.



Du finner alla förhandsvisade stämplar från the Greeting Farm hos Scrap & Hobby fr o m imorgon, den 1 januari 2011.
Tänka sig. Då har vi ett helt nytt år att se fram emot :-).

2 kommentarer:

Eva sa...

Lycka till med den nya bloggen, jag är en trogen läsare och tackar för all inspiration du delar med dig av.

annkan sa...

Vilken otroligt charmig stämpel! Kortet blev superfint!! :-)

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).