onsdag 23 februari 2011

Ett stort TACK...

...till alla härliga pysselkompisar och medmänniskor... Ni anar inte vad det betyder för mig...

Tack vare att jag har jobbat idag och haft häcken full - så har jag klarat av dagen riktigt bra.
På jobbet har jag rutiner... Lunch äts vid en viss tidpunkt (give and take an hour or two...), arbetsuppgifter utförs i en väldig takt... Härliga avbrott från kunder och kursdeltagare :-) gör arbetsdagen helt underbar!!!

Kanske är det bra för mig med den typen av struktur. Borde jag införa det även hemmavid, för det känns ju som om det är där problemen uppstår... Samtidigt som jag känner att jag nog f-n borde jag väl kunna slappna av hemma och klara av livet utan super-struktur...
Kanske inte.

Tack i alla fall till er alla som läser och kommenterar :-).
Ni får alla imaginära ho hoo-ugglor av mig.

På tal om ugglor (jag kan ju bara inte låta bli) - så har vi fått in superfina metalldeko-ugglor från Kort & Godt. Men det finns inte många påsar kvar... Och ingen bild har jag att bjuda på heller :-(. Men söta är de... de rackarna... :-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).