torsdag 17 februari 2011

Lifestyle Crafts = Quickutz???

Kan det vara så att Quickutz är på väg tillbaka?
Här ser du i alla fall några nya stansmallar från Lifestyle Crafts. De har också en blogg.

Nu när jag tittat igenom filmen inser jag att... Hjääälp, det här kan bli dyrt!!!!

Det finns ju finfina kantstans-, askstans- och även LINA-ros-mallar :-). Scrap & Hobby- (och alla andra företag)-Lina älskar ju att göra sådana där runda rosor... :-).
Och kolla in Handwritten-alfabetet!!!! Wowsey... Nackdelen är väl som vanligt att den kostar typ 1800 kr. Så den går ju bort lätt... men den var väldigt FIIIIIN!!!





Om du går in på deras hemsida och kollar in deras produkter, tror jag nog att även du ser att de tar upp kampen med Spellbinders, och det rejält. Jag syftar givetvis på den mängd stansmallar som de lägger i de s k nestingpaketen med de vanligaste formerna (cirklar, fyrkanter, ovaler o s v). För det finns ju hur många som helst i varje förpackning - tydligen till samma pris som Spellisarna går för :-).


nesting circles Nesting Squares (Rounded)
 Nesting Squares Nesting Ovals
Nesting Scallops Nesting Rectangles
Nesting Pennants Party Flag Inserts
 Nesting Frames

1 kommentarer:

LisaMattias sa...

Jag har den lilla tårtbits-dien... Hur söt som helst! Tyvärr var väl habegäret större än pysselsuget, men min sexåring har gjort en jättefin tårta av 12 tårtbitsaskar!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).