torsdag 10 februari 2011

Nya Creepy Crew-stämplar på G från TGF

Ååååh. Ser ni vad jag ser i slutet på detta inlägg...??? Ett helt set med härliga Creeper-stämplar... Mmmmm... Jag vill ha dem NUUUUUU!!! Men jag tror att jag måste ge mig till tåls ett par månader :-(.
Men.
Bara vetskapen om att de kommer... Det gör mig glad!!!!

Och du!
Du har chansen att vinna en digital stämpel från TGF om du lämnar en kommentar hos Craft Critique. Så medan du är kvar på deras sida, tycker jag att du skall passa på att tacka dem för att de skrev om TGF, och förklara varför du gillar TGF (det kan handla om både kvalitet på stämplarna, tävlingarna på bloggen m m). Gå sedan till TGFs blog och tala om att du varit hos CC. Tala också om vilket som var ditt favoritfoto i inlägget.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).