lördag 5 februari 2011

Tjohoo!!!!

Jag har varit ute och gått!!!!

Jag vaknade av mig själv kl tjugo i sex (Det är väl den tiden sambons klocka ringer). Jag bälgade i mig 4-5 dl vatten och fick igång magen. Och sen bar det av på min lilla runda. Men vad jag saknar Frankfurts barmarker. Det är fortfarande isigt här på höjderna i Kortedala. Isen varvas med stora, och då menar jag STORA vattenpölar och hundbajs. Så det blir till att parera både det ena och det andra :-(.

Men jag gick min runda.
Fastän det regnade.
Och blåste!

Fy bubblan, vad jag är stolt över mig själv :-)!

Nu gäller det att komma på någon frukost att äta.

6 kommentarer:

Cicci sa...

Inspirerande!

Nicola sa...

Härlig start på dagen!!

Marita Johansson sa...

Då låg jag och sov ;)
Du är sååå duktig

Annika kort & gott sa...

Gillar inte att använda ordet duktig, men i dag hittar jag inget annat ord. Fy tusan vad du är duktig!
kram Annika

Therese sa...

BRA JOBBAT SARI!!

Frideborg sa...

Vad duktig du är!
Jag har också varit ute med stavar.
Kram Marina

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).