tisdag 5 april 2011

Limpistoler - Glue guns

Jaa-a. Vad kan man säga, än att jag är tokig i pysseltillbehör.
Jag gillar ju verkligen min lilla strömdrivna limpistol, men jag kan inte låta bli att snegla efter goingar när det kommer till att hitta batteridrivna dito - för att vara smidig på pysselträffar m m :-).

Här testar jag en helt ny limpistol från Imaginisce. Några hade tydligen väldigt roligt åt mig i en annan video när jag kämpade med en svart batteridriven limpistol från Stick it. Jag hade ju bara en hand ledig, och pistolfanskapet valde att krångla med mig. Ja, då blev det till att hålla inne både en och två svordomar. Man var ju ändå i "sändning" :-).

Ha ha ha.

Skratta ni... Skrattar bäst, som skrattar sist :-).

He he...

1 kommentarer:

Anna Karlsson Widmark sa...

Hej!
Satt och tittade igenom ett par av dina videor på Youtube precis. Limpistol verkar ju himla smidigt, funkar det bra på minirosor och annat som kan var knepigt att fästa också?
Anna

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).