torsdag 5 maj 2011

Brooklyn Babe från Whimsy Stamps

Oh boy, oh boy, oh boy... Jag är kär!!!!
I Kenny K-stämplarna från Whimsy Stamps!

Oh boy, do they rock  my world!!!!????

De är ju helt fantastiska!

Här är en tag jag gjorde med en av tjejerna, Brooklyn Babe - en riktigt tuff och pigg tjej - som jag färglagt med copicpennor (de finns hos Scrap & Hobby)!


Här kommer en radda närbilder...
Njut av tjejens min. Jag håller ju på att dö av förälske här... :-).



Biljetterna kommer från Whimsy Stamps - Treasured moments tickets. Jag har färglagt en vit spillbit med Wild Honey, Spun Sugar och Broken China Distress stain. Jag tyckte att det kunde vara en käck idé att ha biljetterna i olika färger, så att de machade Brooklyn Babes färgval.

TREASURED MOMENTS TICKETS - WHIMSY STAMPS - 10225 - ws treasured moments



Rosor... Högt...


... och lågt...


Den utstansade kanten har jag jobbat fram med en kantstans (ur ett set med både hörn- och kantstans - s k punch around the page-set) - Martha Stewart - Vintage Floral (Deco flowers).

DECO FLOWERS - VINTAGE FLORAL - PUNCH AROUND THE PAGE MARTHA STEWART 40-60043 - MS DECO FLOWERS

5 kommentarer:

lenislenis sa...

Underbar!

Anonym sa...

Helt underbar. Tjejen är så coool

Malin sa...

Gillar den! Hur har du fått till bakgrunden? Den är döläcker.

Sandra sa...

Riktigt cool tag! Hon har attityd!! Love it! :)

Ha de gott!

Lynn sa...

Hi there, I saw this gorgeous tag on You Tube and just wanted to say how much I loved it! I am big fan of your videos because of all the detail and hard work you put in..Also I am now a follower of your fab blog!
Anyway thanks so much for the inspiration:)
huggs
Lynn x

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).