lördag 14 maj 2011

Tim Holtz - Idea-ology - Vintage

Här är en video med Timpan - där han visar på fördelarna med många av sina produkter... Med boken A compendium of curiosities - avser han att minska vår rädsla för hans dekorationer, grungeboard, distress ink m m.
Jag är inne på samma linje...

Nog för att det är mycket försäljningssnack, men lite matnyttigt får man ändå i sig, tycker jag.
Framförallt tyckte jag att filmstrippen över lost and found-fotona var riktigt kul...
Väldigt genomtänkt!


Det kommer mera... :-)...
Här pratar han lite ingående om vad man får ut av boken...


Och här är ännu mer inspiration :-), framförallt grungeboard-minialbum. Så inspirerande. Så snyggt! Så enkelt. Så JAG (enkelt alltså...)!


Och lite till...
Ranger - Inkssentials - Distress ink pads och tools - handtag...


Och ni vet väl var ni får tag i dessa härliga Tim Holtz-produkter...

...

Förresten...
Jag skall hålla i en distress-alster-kurs på onsdag den 18 maj 2011 - med några av ovanstående filmers varuinnehåll hos Scrap & Hobby. Det finns några få platser kvar, så om du också vill våga lite mera, så kan det vara läge att anmäla sig :).
Den sista kursen som det finns platser för i vår...
Men det kommer givetvis mera till hösten igen. 


Nu skall jag strax till jobbet med stort J. 
Visste ni förresten om att jag fått fast jobb på Scrap & Hobby ???!!!! 

 HO HOOOO!!!! och TJOHOOOO!!!!


3 kommentarer:

Sandra sa...

Oj så mycket skoj att titta på!

Grattis till fastanställningen!!
Hur skulle de klara sig utan dig!? ;)

Ha en härlig helg!!

Malin sa...

Grattis till jobbet!!! Suverän blogg du har:)

Sara-SaGam sa...

Jag såg på FB att du fått fast jobb hos SoH. Stort grattis till dig ...och Maria!!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).