måndag 20 juni 2011

Olika stämpelföretag

Med tanke på att det finns så otroligt många stämpelföretag tänker jag inte ens ge mig in på att göra en fulltäckande lista. Här har jag några som jag hört talas om eller kommit i kontakt med på något sätt. Om du vill tipsa mig om några bra stämpelföretag som saknas i min lista, tar jag tacksamt emot tipsen. 
Som det ser ut nu, saknar jag hemsideadresserna till vissa av företagen, men jag skall jaga vidare för att hitta dem. 
Ambitionen är att uppdatera listan med jämna mellanrum.

Artchix studios
Artemio
Cherry pie art stamps
Color room
Crafty individuals
Darkroom door
Hampton Art
Hampton art
Hero Arts
Inkido
Invoke arts
Katy’s corner
Lost coast designs
Oxford impressions

Paper artsy
Paperbag studios
Recollections

Reprint
Stamp diva - Acey deucy
Stampers anonymous
Stampington
The Greeting Farm
The queens dresser drawers 
Time to stamp
Urban snapshots
Vilda Stamps
Whimsy Stamps
YouDo
Zettiology

4 kommentarer:

Agneta sa...

Jag saknar
Lily of the valley (LOTV)
http://www.liliofthevalley.co.uk/

i din lista

//Agneta

Anonym sa...

Stämpelkällan

Ciza Patricia sa...

Pysseldags - digistämplar och gummistämplar
Öppnar nu denna vecka.

www.pysseldags.se

Ciza Patricia sa...

Pysseldags har nu öppnat sin webshop med stämplar.
http://shop.pysseldags.se är länken.

:)

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).