lördag 11 juni 2011

Trestegskort, dragspelskort m fl

Det här var ju en spännande kortvikning med konfirmationstema... Man kan nog kalla det för ett trestegskort - Three Step Card...
Jag sparar den genast i mina gömmor :-).

Här är en annan tolkning, med jultema.

Jag fick inspirationen från Mariannes papir.

Här är ett annat fint kort - som jag tror man kan kalla för snedskuret dragspelskort.

Och här finns ett annat roligt panelkort med bröllopstema. Inspirationen hittar man här, hos Joanna Sheen - och Joanna kallar kortet för Double box fold (dubbelaskvikning).

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sari, tack för all din inspiration. Vad kul att du har hittat min "husgud" i kortmakeri - Joanna Sheen. Jag älskar hennes produkter och inspiration. Karin

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).