måndag 25 juli 2011

Återanvänd matkartonger

För att spara på både miljö och plånbok, visar en tjej här det som jag gjort sedan länge... Ta vara på kartong som jag har i hemmet :-). Du kan ju ta vara på kartonger från både kaffe- och makaronpaket m m.

Jag brukade använda akrylfärg för att måla över framsidorna.
Jag minns nu, att det här, lite styvare materialet, ofta var bas i mina tags :-). Det var guldfärgade kanter och svartinkat därefter. Det var tider det!!!

'


Här kommer en annan variant... mycket större och tjockare.. Holy Moly... Stackars min rygg om jag skall bära på den... :(.

1 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

sååååå mycket fint du delar med dig!! Tack för all inspiration!! :)

Kram Katja

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).