onsdag 27 juli 2011

Nu jädrar...

Nu har jag en s k junk journal att börja jobba med!!!

Jag hittade, på min resa till Borås, ett s k multiblock i A4-storlek med linjerade blad, flyttbara flikar, plastfickor, visitkortsfickor, flyttbar linjal och mappfunktion. Nu skall det väl ändå bli lite lättare att hålla ordning på sina kvitton och andra minnen från mina resemål, restaurangbesök m m :-).
Märket är burde* - och tydligen finns det superfina mönster att välja på... Det är ju så typiskt att inte jag hittade den fina prickiga eller rutiga som finns i denna länk.






Dessutom har jag köpt mönstertejp och maskeringstejp för att lätt kunna sätta in allt... Det kan väl hända att jag använder mig av lite lim för att fästa fina papper med o s v... Men på det stora hela har jag tänkt att använda mig av tejp...
Jag har för mig att jag kan stämpla på  maskeringstejpen... Jag antar dock att jag måste låta det torka läääääääänge... innan jag använder det...

2 kommentarer:

AnnikaS sa...

Så spännande att du nu är på G! När det gäller att stämpla på maskeringstejp tror jag att jag hört att man kan använda stazon och då tar det inte så lång tid att torka. Kan vara värt att testa?
kram Annika

Snabbscrapparen sa...

Jag har provat att skriva med bläckstråleskrivaren på maskeringstejp, det tar ett tag att torka. Du får prova dig fram och jag väntar med spänning på resultatet!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).