fredag 29 juli 2011

Quickutz har återuppstått

hrrmmm..., ja... eller åtminstone finns de under ett annat namn:
LIFESTYLE CRAFTS

Är vi fortfarande intresserade av vad de har att erbjuda? Jag för min del skulle vilja veta.

De har kvar många av sina forna stansmallar, alfabeten, embossingkuvert o s v. Men i ärlighetens namn... Finns det någon som vill betala upp till 1400 kr för ett alfabet (Diesel)?

Personligen gillar jag många av deras s k nesting dies - det vill säga det faktum att de har riktigt många (typ upp till 18 st) stansmallar i en och samma förpackning, när det kommer till cirklar, fyrkanter m m.

Jag gillar vad de har, men jag vet inte...
Tänka tänka...

Låt mig veta hur ni tänker :-).

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Det pris du nämner här är ju lite väl häftigt väl.
Men en sak som jag letat länge är ett sånt där fotohörn som bl.a Asamia ofta använder...tycker det är så fint.
Kram

Marita Johansson sa...

Jag tänker inte betala ett sådant pris för ett alfabet.
Tänk vad många spellisar man kan få för samma pris.

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).