måndag 1 augusti 2011

Resväskealbum del 2 - uppslag 1

Nu är det dags att öppna albumet. Den högra sidan är något som ni redan sett, men eftersom den ingår i första upplägget, får ni se det igen :-).



På vänstra sidan har jag gjort en ficka som journalrutorna egentligen kan vara i. Jag har stansat fram en kant med Martha Stewarts kantstans Cherish (brackets) .... Journalingrutorna finns i ett käckt stämpelset från Autumn Leaves med massor av olika typer av journalrutor. Setet heter "For the record".

Det finns en Tim Holtz-klocka (timepieces) till vänster - för att dölja fästena från öppningshandtaget från framsidan.






Och nu är det dags att se själva starten till boken igen. Tänk på att  
realitetesvärlden 
har sina begränsningar, 
medan 
föreställningsvärlden 
är gränslös.


Jag har använt mig av en mängd olika resestämplar - men även andra typer av stämplar.


Några av stjärnorna har fått lite glossy accents på sig, för att skapa ett intresse med sin spruckenhet.

2 kommentarer:

Annicka sa...

Hej
Jag vill bara säga att du är min största inspiratör.
Jag har skapat en bok till min dotter efter en liten videosnutt du hade för ett par veckor sedan.
Kram till härliga Sari

Therese sa...

Otroligt fint skapat. Tim Holtz har fina material, men du lyckades höja materialet... Inspirerande!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).