måndag 8 augusti 2011

Resväskealbum del 9 - sista uppslaget

Nu börjar det närma sig slutet... eller kanske början...

Det är bra med affirmationer och stärkande ord, men sen måste man våga stå på egna ben. Det är därför jag har ett ganska så öppet uppslag, för nu är det liksom upp till mig själv att göra vad jag kan av mitt liv...

Om jag känner mig osäker, kan jag ju alltid bläddra tillbaka och få ny styrka :-).


Och när jag kör fast, kan det vara bra att komma ihåg att: 

"One's destination is
never a place but a new way
of seeing things"

Så se till att inte glömma av följande... 
Ens mål bör aldrig vara en plats, utan ett nytt sätt att se på livet.  


Och se, så fint det här skeppet är! Det kommer från Technique Tuesday!

Vi lever i en 
underbar värld, 
som är full av skönhet, 
charm och äventyr.
Det finns ingen gräns för de äventyr
vi kan uppleva, om vi bara söker efter dem
med öppna ögon.


We live in 
a wonderful world
that is full of beauty, 
charm and adventure. 
There is no end to the adventures
we can have if only we seek 
them with our eyes open.

1 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åhh så mycket fint du har i din blogg!! Att jag inte tittat in här tidigare!! Men bättre sent än aldrig! ;-) Kram

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).