söndag 21 augusti 2011

TAGS TILL HALLOWEEN!

Här är några tags jag jobbade med igår...

Det finns en handledning till hur jag gjorde halloween-scen-tagen :-)....
Äntligen får jag användning för mina många stämplar :-)!



Och här är tagen jag är mest nöjd med, en tag till HALLOWEEN!!!!

Många av stämplarna kommer från Crafty Secrets stämpelset Costume Cuties och Halloween Fun. 

... och nu hittade jag en annan tjej som också gjort tags i en bok... till Halloween :-).

 

Och här är de andra tagsen... d v s adressetiketterna:

Stämplar från Unity stamps company - she sprouted wings - kvinna med vingar


Stämplar från Crafty Secrets - Car classics och Favorite Fellas




Stämplar från Tim Holtz och Stampers Anonymous: Bitty grunge (tyvärr slut), Good Thoughts (tyvärr slut)




Stämplar från Crafty Secrets - Costume Cuties, och Halloween fun (tyvärr slut).



2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar färgerna och stämplarna i den sista tagen, även om jag inte är nån halloweenmänniska :-) Jätteläckert!

Susanne sa...

Underbara tags... du är såååååååå fantastisk på att skapa Halloween.....Gillar dina stämplar!!
Kramizar

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).