onsdag 5 oktober 2011

GÖRA FÖRVARING FÖR COPIC

Detta inlägg hittade jag hos Pysselterapi och livsglädje... Att jobba med aluminiumtejp är ju väldigt inne just nu. Givetvis hakar även jag på trenden :-).
Det är mycket att tänka på nu, när jag skall hålla i två kurser i just detta ämne. Det är också jättekul att få chansen att utmana och utveckla sig själv på samma gång :-).

Men tillbaka till förvaringen av copic-pennor.
Många klurar säkert på hur man skall få till den ultimata förvaringen för många av sina pysselsaker. Själv växlar jag mellan att ha en akryl-förvaring till mina distressdynor och en större 9-fackshylla i trä...  Oftast vinner den genomskinliga hyllan från Muji.

Men givetvis kan man använda alu-tejpen till annat än dörrskyltar m m... Det är väl klart att man kan ha det som grund till en copic-penno-förvaring .-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).