söndag 5 februari 2012

DET SISTA FINSKA JULKORTET???

Ja, kanske är detta mitt sista inlägg med finska julkort... Åtminstone för nu :.). Sen är det kanske dags att börja med de svenska.

Jag har använt mig av två olika finska julstämplar från Vilda Stamps. Jag tyckte att det kunde vara en käck grej att stämpla med den raka stämpeln under och vid sidan av pappersbitarna och ha stjärnan i fokus.


Jag har använt mig av härligt enkla papper med ränder. Jag bara älskar ränder!!! Kanske är det också därför jag gärna använder mig av wellpapp. Lite vit spets piggar upp och fångar upp den vita kortbasen och den vita stjärnan.





Sprialblomman är ju bara för frän, tycker jag :). Så enkel men ändå elegant.

1 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Supersnyggt! Håller med dig om att det blev riktigt snyggt med texten.
Kram Annika

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).