söndag 1 april 2012

NYINKÖPTA PYSSELSAKER

Ibland går det vilt till. Detta är speciellt vanligt när jag får köplusten aktiverad :-). Detta hände igår, när jag var på Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg, på Excercishuset (Heden).
Det började med charms (trinkets - metalldekorationer), och slutade med stansmallar från Cheery Lynn.

Hoppsan....

Tills videon är i fungerande form, kan du följa mina nya favoriter här.



Du får se prov på följande varor:

STÄMPLAR
  • Graphic 45 - flaskor
  • Hero Arts - luftballongs-tags (flying air ships)
  • Glitz - tivoli
  • Prima - biljetter
  • Gummiapan - steampunk- och bakgrundsstämplar (tegelvägg, harlequin, hönsnät, negativ, kugghjul 1-2 och 4-5)
  • KaiserCraft - bakgrundsstämplar (bubble wrap, flourish, grid, grunge)

STENCILER - MALLAR - MASKER
The Crafter's Workshop

TIM HOLTZ - idea-ology
  • chitchat - word stickers
  • drawer pullies
  • mini gadget gears

TONIC STUDIOS 
kantstans

RANGER
Specialty stamping paper

VILDA STAMPS
  • v398 Nu du är en glad pensionär (tänk på en sång...)
  • v40 Tårta med texter
  • v419 Handstämplat och handgjort-texter
  • v387 Vänskap får själen att blomstra

4 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Jag var oxå på mässan igår, så mycket kul som jag fick med mig hem =) Ibland måste man få shoppa loss, e ju så kul!!
Ha en bra söndag med dina nyinköpta saker =)
Kram Iffa

Eva sa...

Lyckliga du som fick med dig mycket roliga saker hem. Jag hade också planerat att gå på mässan men det blev inte så för jag blev rånad på min plånbok i Nordstan. Det blev inte alls den roliga helg som jag hade tänkt mig.

Eva sa...

Hej igen
Tack för omtanken, jag har också svurit en hel del och även gråtit.
Jag blev inte skadad på något vis men mår dåligt psykiskt.
Tycker inte om att gå i Nordstan men jag skulle bara gå igenom för att komma till hotellet.
Det var en Rumänsk liga som var i farten tydligen de hade stulit från många bla en 90-årig tant som hade tagit ut pengar fy fxn.
Det värsta är ju att man har allt i plånboken kontanter kort körkort fick låna pengar så jag kunde ta tågen hem igen.
Men så här efteråt är jag glad att det gick så bra som det gjorde för vakterna sa att 9 av 10 har kniv och den 10:e har vapen.
Ha en trevlig söndagskväll kram.

Anonym sa...

Woow vad mycket grejor.......Fin fina grejor....
tänk om man kunde köpa allt det där......vilken lycka!!
Vart/ vem sålde tidningen Ett Trykk på mässan??
Ewa

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).