måndag 30 april 2012

WASHI TAPE

Jag blev påmind om mitt intresse för washi tape via ett meddelande på Facebook... Tack för det, Lena Knutsson :-).

Jag hittade en affär vid namn Mokkasin.

Och här hittade jag ett inlägg om hur man kan använda washi tape på 21 olika sätt... Bloggerskan tipsar också om flera butiker man kan handla ifrån.

BUTIKER/LEVERANTÖRER
SVERIGE:
Mokkasin
Darling things
Tokyotransport

YouDo


FINLAND:
Teippitarha (tejpfarmen (-dagiset))

ENGLAND:
Papermash

TYSKLAND:
Tape factory shop

USA:
Happytape
Sugar B Supplies
Pretty tape
Cute tape

ASIEN:
MT masking tape (Japan)
... Hong Kong ...
Washimatta 
Uguisu (Japan)




1 kommentarer:

lenislenis sa...

Kul o ändå fick du inte länken som jag skulle skickat, men nu har du den ;)

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).