torsdag 17 maj 2012

FINA FIINA

Här är min guddotter. Hon är så fin, så fin :-).

Jag hade väldigt roligt när jag sprayade med olika mister i min spraystudio (läs ica-kasse som jag formgett för detta ändamål :-)...). Jag har bara vikt upp en liten flärp, så att jag får plats med handen och sprayflaskan, och sen är det ju bara till att tuta och köra. Det var något jag kom på när jag var på Gråboträffen för någon vecka sedan. Jag har ju blivit som tokig när det gäller att spraya och mista :-).


Och det är lite kul att leka med hennes namn, Serafiina. Fina Fiina :-). Det är hennes smeknamn i familjen...
Ordet FIINA, har jag förresten stämplat med underbara clear stamps från Inkadinkado.


Det kan tyckas lite konstigt, att en person som har så mycket scrapbookingpapper inte använder dem på sina layouter. Men det kommer nog en tid för detta också :-).
Men just nu är det ju vansinnigt kul att spraya och använda bakgrunds- och splatterstämplar.
Halvcirklarna är Timpans (Tim Holtz). Rutmönstret kommer antingen från KaiserCraft eller YouDo.


Flickan kommer från ett set med härliga stämplar från Crafty Secrets och kugghjulshörnstämpeln kommer från Inkadinkado (Steampunk).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).