fredag 29 juni 2012

EN ROSA TAVLA

Väninnan Lena fyllde år i onsdags och jag ville göra något uppmuntrande till henne, så det blev en tavla (30*30 cm).
Eftersom varje kvinna är en drottning, tänkte jag att jag skulle få användning för min krona-stencil och lite akrylfärg.



Sen lade jag på en "mask" och sprayade med Tim Holtz underbara rosa färg PICKED RASPBERRY (plockad hallon). (det är superlätt att fixa egna sprayer med Timpans distress ink refillflaskor... Köp gärna på dig några stycken mini mister-flaskor eller lite större misterflaskor, så står du dig när behovet dyker upp :-)...).


Jag ville också få användning för min tegelväggsstencil (bricks), så jag kletade på med mer akrylfärg.


Och inka gold old gold-skimmerpasta... kolla gärna in de övriga skimmerpastorna från Inka gold också... De rockar fett!!!
Därtill  passade jag på att använda mig av stämpeln IT WAS THE CROWN THAT SET HER APART FORM THE OTHERS från Stampers anonymous (regal art).




WARNING! DON'T EVEN THINK ABOUT MESSING WITH THE QUEEN!


JUST ADDRESS ME AS YOU WOULD ANY ROYALTY


Grattis igen, drotting Lena!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).