onsdag 9 januari 2013

VAR KÖPER JAG MINA STANSMALLAR???

En tjej frågade mig var jag köper mina stansmallar (dies)...
Jag brukar köpa hos Scrapbruket. De är både billiga och har ett brett sortiment :-).

Om du redan har en big shot stansmaskin, så har du i praktiken alla plattor som du behöver :-). Kanske kan du investera i metallplattor för riktigt intrikata stansmallar - från t ex Cheery Lynn. Jag hittar dem inte hos Scrapbruket just nu....

Det finns också en mängd olika märken att välja bland...

De gamla trotjänarna från t ex:
cuttlebug
quickutz (lifestyle crafts)
sizzix (både halvtjocka och tjocka)
spellbinders

samt de nyare:
cheery lynn
marianne design
nellie snellen
memory box
poppy stamps
magnolia (doohickeys)

Mycket nöje, med utstansandet/manglandet :-).

3 kommentarer:

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Ja, de hade verkligen en hel del att välja på till bra priser! Nu får jag nog spara lite och sedan lägga en riktigt stor order en dag ;)

Anonym sa...

Åh tack för svaret :) nu ska här handlas:) kram Marita fr Vbg

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle vilja få tag på en begagnad Cuttlebug.....någon som ska sälja ??

Hör gärna av er till Chathrine_Lindvall@hotmail.com

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).